Isnin, 6 September 2010

PENAFIAN III ...!!!!!


    Jkkk Kg Masjid Timah Menafikan isu ketidak seimbangan sumbangan hari raya yang telah di gembar - gemburkan oleh pihak yang irihati. Senarai lengkap penerima dan juga senarai lengkap warga yang telah dikategorikan sebagai OKU,Ibu Tunggal, Fakir Dan Warga Emas kan di pamerkan buat tatapan umum selepas Pihak JKKK Masjid Timah Bersidang.
   Selaras dengan itu, tiada unsur pilih kasih, kroni ataupun apa - apa juga selain sumngan itu mengikut senarai penerima lengkap yang telah digunai pakai sejak beberapa tahun yang lepas. Ditegaskan sekurang - kurangnya setiap keluarga menerima 2 sumbangan yang berbeza. Senarai penerima sentiasa di kemaskini malah pihak JKKK sentaiasa mengamalkan sistem pengagihan sumber bantuan mengikut snerai berikut.
      pihak JKKK menganggap isu ini selesai setelah senarai penerima diteliti semula dan menafikan tiada yang tercicir dari senarai penerima yang di gunapakai.
Share:

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KAMI TAK DENGAR APA APA PUN

Tanpa Nama berkata...

CAKAP CAKAP KOSONG KUT.

Tanpa Nama berkata...

Allah jadikan mulut untuk bercakap.

Cicit Lebai Teh berkata...

TAHNIAH, BELUM ADA LAGI SEBELUM NII, SUMBANGAN BULAN PUASA 40 PENERIMA SERENTAK DALAM SATU MAJLIS.TAHNIAH, TERUSKAN AMALAN MULIA INI.

hantu berkata...

ADA, ADA YANG DAPAT, TAPI TAK TAU SAPA YANG DAPAT.

Social

Admin

Foto saya
Gemilang Malaysia Berpanjikan Islam

Cari Blog Ini

Blog Archive

Categories

Recent in Sports

Home Ads

Facebook

Ads

Random Posts

Recent

Arkib Blog

Recent Posts

Unordered List

Pages

Theme Support