Jumaat, 12 September 2008

Tuhan Ku!


"Ya Allah, Engkau kenalkan Bahawa Engkau adalah Tuhan, Aku bangga.
Ya Allah, Engkau adalah Tuhanku, aku sembah Engkau selalu tidak jemu-jemu.
Janganlah masukkan ke dalam hatiku perasaan jemu menyembahmu.

Ya Allah, Aku redha Engkau adalah Tuhanku,
Jangan Engkau tukar redhaku selain untukMu,
Aku harap Engkau juga redha denganku,
Redha-meredhailah kita berdua hingga bertemu.

Ya Allah, aku berlindung dengan Engkau daripada bertuhankan selainMu, Engkau sudah cukup bagiku sebagai Tuhan memilikimu aku rada bahagia.

Ya Allah, kerana kelemahanku, aku tidak lagi mencintaiMu,
Tapi tidak bermakna aku membenciMu,
walaupun bagitu jangan pula Engkau tidak mencintai Aku.
Aku cuba mencintaimu Tuhan, tapi belum menjadi kenyataan lagi, dengan rahmatMu Tuhan,
Anugerahkanlah rasa cintaku kepadaMu dan cintaMu kepadaKu,
Ku harap kita cinta mencintai,
kita berdua cinta mencintai biarlah kekal abadi,
wahai Tuhan".
Share:

0 ulasan:

Social

Admin

Foto saya
Gemilang Malaysia Berpanjikan Islam

Cari Blog Ini

Blog Archive

Categories

Recent in Sports

Home Ads

Facebook

Ads

Random Posts

Recent

Arkib Blog

Recent Posts

Unordered List

Pages

Theme Support