Khamis, 21 Januari 2010

Menanti Kunjungan Presiden Parti Keadilan Rakyat, Datin Seri Wan Azizah Ismail



      23 Jan 2010, Menjelang kemuncak kempen 1000 tandatangan Presiden Parti Keadilan Rakyat, Datin Seri Wan Azizah, melapangkan waktu seketika melawat ke desa tercinta ini. Anak Desa dimaklumkan bahawa lawatan tersebut adalah untuk meninjau keluarga - keluarga miskin yang memerlukan perhatian untuk dibela. Kesempatan ini pastinya digunakan sebaik mungkin untuk kita menterjemah kesungguhan kita meyokong Datin Seri seterusnya meluahkan apa keperluan kita sebagai rakyat dan ahli parti.
      Selamat Datang Ke Kg Masjid Timah tulus ikhlas dari seluruh AJK Ranting, JKKK serta ahli - ahli Parti Keadilan Rakyat Ranting Kg masjid Timah. Kedatangan Datin Seri sedikit sebanyak memberi suntikkan semangat kepada Jentera Ranting untuk terus kekal berkhidmat demi menjamin kejayaan dan perjuangan kita terlaksana.
    Terima kasih diatas kesudian Datin Seri melapang waktu untuk turun padang melihat rakyat jelata, sesungguhnya kehadiran Datin seri adalah kebangaan kami. Doa restu kami rakyat sentiasa mengiringi Datin Seri , DSAI serta ahli keluarga. Ketabahan Datin Seri menjadi pembakar semangat kami untuk terus menongkah cabaran serta dugaan didalam melaksankan tugas sebagai wakil parti diperingkat ranting.
Terima Kaish Datin Seri,
Share:

0 ulasan:

Social

Admin

Foto saya
Gemilang Malaysia Berpanjikan Islam

Cari Blog Ini

Blog Archive

Categories

Recent in Sports

Home Ads

Facebook

Ads

Random Posts

Recent

Arkib Blog

Recent Posts

Unordered List

Pages

Theme Support